Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for talented versatile attorneys

Cumpanasu Partners is currently expanding its cons...

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 87 vizitatori și nici un membru online

Ioana Arsenie, Strateg financiar-Trusted Advisor: Antreprenorii sunt obligati sa analizeze impactul ESG asupra afacerilor

Cum se pozitioneaza IMM-urile in raport cu trendul ESG – mediu, social, guvernanta?

Ioana Arsenie (foto), strateg financiar Trusted Advisor, ofera recomandari pentru IMM-uri, din perspectiva strategica si financiara

Observam cum corporatiile se aliniaza tot mai accentuat cu acest concept si in fiecare zi sunt anuntate obiective si proiecte in zona ESG.

Evaluarea companiilor cuprinde modul in care acestea isi pun amprenta asupra mediului in care activeaza. Indicii bursieri sunt afectati pozitiv sau negativ de noutati din aceasta sfera, fie ca vorbim de o investitie pentru a reduce amprenta de carbon, un proiect social sau modul in care guvernanta opereaza in organizatie, asigurand investitorii ca banii lor corect gestionati.

Mai nou, finantatorii anunta ca includ indicatorul ESG in scorul pentru finantare si, mai mult decat atat, au fost lansate oportunitati de finantare dedicate.

Toate acestea vin la pachet cu asumare si responsabilitate – fiind esential ca obiectivele si proiectele ESG sa nu ramana doar pe hartie. Companiile inregistreaza costuri operationale suplimentare si bugete de investitii dedicate, deloc de neglijat.

Ce pot face IMM-urile pentru o pozitionare castigatoare in mediul concurential, avand in vedere aceasta noua zona de competitie?

1. Alegem o axa de actiune care are o sinergie maxima cu obiectivele companiei si clientul tinta.
IMM-urile nu dispun de bugete si sunt obligate sa gaseasca solutii pentru a-si pastra competitivitatea si clientela.

Cateva exemple:
• alegerea unui ambalaj imbunatatit
• modificarea unei componente a produsului
• simplul fapt ca gasesc solutii de productie si livrare in proximitate
• reducerea cantitatii de ambalaje introduse pe piata, a cantitatii de plastic
pot fi cateva initiative care ajuta micii producatorii, companiile romanesti, sa creasca angajamentul clientilor si chiar sa castige noi clienti.

2. Identificam cum impacteaza investitia rezultatele financiare ale companiei.
„In contextul actual, marcat de cresterea preturilor materiilor prime si utilitatilor, a costurilor de transport si logistica, a costurilor finantarii, inflatia persistenta, asumarea unei directii ESG implica cresterea costurilor de productie, iar antreprenorii trebuie sa calculeze impactul in marje si sa stabileasca daca preturile actuale sunt corecte, petru a asigura sustenabilitatea financiara a companiei.”- spune Ioana Arsenie.

3. Gandim din punct de vedere strategic – pe termen mediu si lung – ce etape si investitii sunt necesare, pentru a avea impactul maxim pe nisa aleasa si facem o comunicare onesta si permanenta cu publicul tinta.

„Suntem bucurosi sa observam in portofoliul nostru antreprenori care inoveaza si gasesc solutii pentru a incanta clientul dornic sa cumpere produse romanesti, produse cat mai naturale, care nu afecteaza sanatatea si mediul. Clientii apreciaza si sunt loializati pe termen lung, devenind adevarati ambasadori de brand. De aceea, un demers in zona ESG, bine gandit si implementat, aduce beneficii mari si investitia este recuperata", adauga Ioana Arsenie.

Ioana Arsenie este profesionist in finante cu experienta de peste 20 de ani in roluri strategice, board advisor si fondatoarea Trusted Advisor & Trusted App- aplicatia de raportare financiara si bugetare digitalizata pentru IMM-uri.

Mai multe info  https://trustedadvisor.ro/  si   https://ioanaarsenie.ro/

Catalog

AFCAR 2023 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

Relians logo portal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Audit Gold Diana Filip logo portal

 

 

 

Accace logo 23

 

 

 

 

Ensight logo 23

 

Wolftheiss logo 23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 2021

 

 

PKF logo 2023 portal

 

Consult Afaceri logo portal

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

  

 

 

 

 

   

 

 

 

     

prospect logo

 

 

 

 

 

Copyright © 2024 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.