Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for talented versatile attorneys

Cumpanasu Partners is currently expanding its cons...

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 152 vizitatori și nici un membru online

EY castiga un renumit premiu acordat de Marketing Society pentru campania sa globala de brand

Campania globala de brand EY a castigat Premiul de Excelenta pentru Business-to-Business Marketing in cadrul competitiei globale Marketing Society 2018.

EY a avut o competitie puternica din partea altor branduri de renume, printre care Thomson Reuters, HSBC, Centrica, BT Sport Business si Thinkbox.

Juriul international, alcatuit dintr-un grup de profesionisti de marketing de elita, a analizat campania de comunicare de brand a EY de la crearea sa in 2015 si a punctat originalitatea ideii de `Better Questions`, caracterul distinctiv al campaniei si capacitatea sa de a schimba perceptiile.

Pe parcursul jurizarii, Brand Finance, o agentie independenta de masurare a perceptiei de brand, a identificat urmatoarele rezultate pentru EY:
• brand equity puternic (instrument de masurare a brandului): EY este AAA+ global brand;
• in 2017, EY a urcat pe locul 16 in topul celor mai puternice branduri, un avans semnificativ comparativ cu locul 50 ocupat in 2015;
• EY a cunoscut cea mai mare crestere a valorii brandului, de 55,8% intre anii 2015-2017 si o crestere de 28,5% in 2017.

Directorul global EY al Departamentului de Brand, Marketing si Comunicare, Karen Hopkins a declarat: "Acest premiu consolideaza modul in care campania de comunicare a sustinut schimbarile majore din companie, confirmate si de rezultatele studiului global privind brandul nostru si cresterea lui vizibila in comparatie cu concurentii nostri. Este clar ca, in continuare, campania noastra globala va avea un impact mare si multumesc tuturor celor din echipele de Brand, Marketing si Comunicare care au contribuit la aceste realizari semnificative".

Adriana Tabac (foto), Director de Brand, Marketing si Comunicare EY Romania completeaza:
”Mai mult decat o campanie de comunicare, Better Questions este o sursa permanenta de inspiratie, provocandu-ne sa gasim solutii mai bune si sa inovam. In Romania, de exemplu, am derulat proiectul ”25 de intrebari pentru viitorul Romaniei”, al carui concept a pornit de la campania globala.”

Despre campania EY `Better questions`

In 2015, EY a avut nevoie de o schimbare pentru a-si atinge obiectivul global de a se dezvolta intr-un mediu din ce in ce mai turbulent. Construirea unui brand puternic si distinctiv a fost un factor esential. Modul in care functioneaza organizatia a oferit perspectiva strategiei de campanie si a ideii creative din spatele ei. Cercetarile au aratat ca oamenii din EY nu sunt profesionisti obisnuiti. Acestia sunt mai fermi in cautarea unor solutii mai bune, punand intrebari, adesea neasteptate, care ofera raspunsuri mai bune: cu cat intrebarea este mai buna, cu atat este mai bun raspunsul si cu atat mai bine functioneaza lumea.

Ideea s-a concretizat in 2016, printr-o campanie integrata, #BetterQuestions, care a parcurs pietele cheie din intreaga lume, printr-o gama larga de canale, inclusiv publicitate aeroportuara, parteneriate media regionale, social media si evenimente experimentale. Toate acestea au condus la crearea unui hub digital interactiv - betterworkingworld.com.

Cititi mai multe pe: http://marketingsociety.com/the-library/2018-winner-ey-b2b-case-study#VAOzHKwB0faEUAfj.99

Catalog

AFCAR 2023 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Audit Gold Diana Filip logo portal

 

 

 

Accace logo 23

 

 

 

 

Ensight logo 23

 

Wolftheiss logo 23

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 2021

 

 

PKF logo 2023 portal

 

Consult Afaceri logo portal

 

 

TUV logo 20

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

  

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

Copyright © 2024 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.