Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 31 vizitatori și nici un membru online

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

marcu_medlife

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman?

In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea in 9 Hyperclinici din Bucuresti, Timisoara, Brasov si Arad. Recent am deschis un nou laborator in Bucuresti, in zona Cotroceni, extinzand astfel reteaua proprie la 8 laboratoare. Avem de asemenea, 6 spitale in Bucuresti, Brasov si Arad, dintre care un spital de Pediatrie, unul de Ortopedie si unul de Obstetrica-Ginecolgie; 3 maternitati in Bucuresti si in tara, 28 de centre medicale generaliste in Bucuresti si in tara, 8 centre de excelenta cu specializare unica, 6 farmacii proprii reunite sub reteaua PharmaLife, si o colaborare cu 135 clinici medicale partenere din toata tara.
Ne-am extins foarte mult in ultimul timp, drept dovada este si buna organizare a business-ului, de aceea 2012 va fi un an al consolidarii pentru MedLife.

Catre ce segment de clientela va orientati in aceasta perioada?
Tintim segmentul mass-market, de altfel este segmentul pe care l-am vizat dintotdeauna ca target principal. Sunt persoane cu venituri medii spre mari, educate, preocupate de sanatate si care isi doresc sa fie tratati civilizat la preturi rezonabile.
In prezent inregistram aproximativ 1 milion de pacienti anual doar pe zona de retail (platitori cash) si aproximativ 200.000 de abonati.

Ce facilitati acordati companiilor, implicit angajatilor, care apeleaza la serviciile dvs? Care ar fi principalele servicii medicale oferite firmelor? Ce pachete promovati in prezent ?
Sunt o serie de pachete si beneficii adresate clientilor nostri.
Pe zona corporate, MedLife ofera 4 tipuri de abonamente medicale. MedLife Standard+, un abonament medical de baza care include doar servicii de medicina muncii, urmat de MedLife Classic, Business si Executive. Cele mai cerute abonamente sunt Classic si Business, acestea cuprinzand o gama complexa de servicii, care includ acces nelimitat la consultatii de specialitate, analize de laborator si continuand cu servicii din ce in ce mai performante de imagistica - ecografie, radiologie, mamografie, endoscopie, mergand pana la asistenta pre si post-natala si chiar servicii de fizioterapie, masaj si kinetoterapie. De asemenea, abonamentele includ asistenta medicala de urgenta, 24 din 24, prin serviciul de ambulanta.
Pe zona de retail (a platitorilor cash) avem pachete specifice de genul “Heath assessment” - sunt pachete construite pe mai multe categorii de varsta, care permit pacientilor sa-si faca un screening medical complet cu rezultate in aceeasi zi. Un alt serviciu oferit ar fi pachetul pentru nou-nascuti 0-1 an, care permite celor mici sa beneficieze de analize si investigatii medicale timp de un an, la costuri speciale. De asemenea, pentru viitorii parinti oferim programul educational “Scoala Parintilor”, unde acestia beneficiaza de consiliere medicala pe mai multe zone de specialitate, pentru a sti mai bine cum sa se comporte odata cu nasterea bebelusului. Nu in ultimul rand clinicile noastre ofera si pachete de screening si preventie pentru diferite afectiuni, precum cancer de san, boli hepatice etc.

pediatrie_medlifeCare este nivelul de dotare pe care l-au atins unitatile MedLife?
Dotarile cu echipamente si instrumente similare celor din spitalele occidentale au reprezentat o prioritate pentru noi. De aceea, inca de la inceput, am depus toate eforturile pentru a putea pune la dispozitia specialistilor nostri cea mai noua aparatura si dotarile tehnologice necesare asigurarii unui act medical de calitate, in conformitate cu standardele europene. Toate spitalele si clinicile noastre beneficiaza de dotarile necesare pentru a-si desfasura activitatea in cele mai bune conditii. Avem la dispozitie RMN 3T (cel mai perfomant RMN 3 T din Romania), mamografe digitale, CT multislice, radiologie digitala, lasere performante pentru zonele de ORL si dermatologie. Platforma Emax este unica in Romania. Si lista poate continua.

Cum ati incheiat anul 2011 si cum credeti ca se va incheia 2012?
Anul 2011 a fost cel mai dinamic din istoria MedLife, intr-un context in care piata serviciilor medicale private se afla intr-un proces accelerat de dezvoltare. MedLife a reusit sa fie cu un pas inainte, fiind primul operator medical care s-a lansat pe zone de nisa si a creat Primul Sistem Medical Privat care ofera solutii integrate pentru diagnostic si tratament. Am avut o perioada plina de activitati, proiecte si colaborari, insa de o importanta deosebita raman inaugurarile de noi clinici si spitale atat in Bucuresti, cat si in tara. Am dat startul deschiderilor odata cu inaugurarea unei noi Hyperclinici MedLife in zona Titan din Bucuresti, am continuat cu deschiderea Spitalului de Pediatrie - cel mai mare spital privat din Europa Centrala si de Est, a urmat inaugurarea unui nou spital multidisciplinar in Brasov, apoi a unui laborator in Arad si a mai multor farmacii in Bucuresti si in tara. Ulterior, am deschis Centrul de Dermatologie Estetica-DermaLife si un alt Centru de Herniologie, ambele in Bucuresti, iar in decembrie 2011 am lansat Spitalul de Ortopedie si Traumatologie MedLife, acesta fiind primul spital privat din Romania dedicat afectiunilor locomotorii.
Pe langa aceste lansari, tot anul trecut MedLife a preluat si lansat cu succes doua mari unitati medicale din tara: Spitalul MedLife Genesys din Arad si maternitatea MedLife-Eva din Brasov.
In ceea ce priveste anul 2012, asa cum spuneam si mai sus, va fi un an al consolidarii pentru noi. Insa nu excludem si perspectiva unor noi deschideri sau achizitii, daca vom identifica oportunitati.

“Spitalul MedLife Floreasca va fi primul spital privat cu unitate de primiri urgente”

La ce valoare se ridica investitiile de pana acum?
MedLife a incheiat anul trecut, alaturi de International Finance Corporation-IFC, membra a Grupului Bancii Mondiale, si Erste Group impreuna cu Banca Comerciala Romana, un contract de credit sindicalizat in valoare de 40 milioane euro. Fondurile oferite de International Finance Corporation si Erste Group impreuna cu Banca Comerciala Romana, sunt parte a unui program de investitii care include si fonduri individuale, in valoare totala de 52,1 milioane euro, care va fi derulat in intervalul 2011 – 2015.
Doar la nivelul anului 2011, investitiile se ridica 35 milioane euro.

Ce diferentiaza MedLife de companiile concurente?
In acest moment compania noastra ofera prin Sistemul Medical MedLife solutii integrate pentru toate problemele de sanatate (investigatii clinice, analize medicale, imagistica, farmacie – toate intr-un singur loc).
Avem primul Spital Privat de Pediatrie, singurul de acest fel din Europa Centrala si de Est, iar recent am inaugurat primul Spital Privat de Ortopedie. Atitudinea si profesionalismul specialistilor din cadrul MedLife sunt cartea noastra de vizita. Asa cum am mai spus, credem ca prin ceea ce am construit pana acum, avem capacitatea de a oferi servicii medicale complete (inclusive chirurgie) atat in Bucuresti, cat si in tara. De asemenea, in viitorul apropiat vom avea si Spitalul MedLife Floreasca, primul spital privat cu unitate de primiri urgente, care este practic, ultima veriga care inchide cercul serviciilor medicale pe care le oferim.

“Piata serviciilor medicale private este estimata la 500 milioane euro”

brasov_medlifeCare sunt planurile de expansiune pentru urmatoarea perioada? Este o perioada buna pentru investitii?
Ne propunem sa consolidam business-ul MedLife, deoarece anul 2011 a fost un an cu multe deschideri, in care am facut investitii substantiale, pentru ca in 2012 sa putem afirma cu mandrie faptul ca MedLife acopera toate zonele de activitate medicala: ambulatoriu, spitale, maternitati, laboratoare, farmacii, acestea constituind Sistemul Medical MedLife. Probabil ca, exceptand spitalul MedLife Floreasca, nu vor mai exista investitii de mari dimensiuni derulate in 2012. Consolidarea afacerilor celor 6 spitale (dezvoltate si achizitionate) si a noilor clinici, laboratoare si farmacii deschise in 2011 va reprezenta prioritatea anului 2012.

Cum vedeti sistemul medical de stat? Ca pe un rival sau ca pe un avantaj?
Ne-ar bucura ca sistemul medical de stat sa-si mai rezolve din problemele cu care se confrunta si sa putem spune ca avem parte de competitie reala. Compania noastra n-a privit niciodata sistemul de stat ca pe un rival, exista suficienta cerere pe piata si foarte multe nevoi care inca nu sunt acoperite suficient. De aceea, consideram ca este loc pentru ca sistemul de stat si sistemul medical privat sa se dezvolte frumos si sa creasca in paralel.

„Petrec mult timp cu familia. Am doi copii pe care ii ador.”

Unde vedeti maturitatea businessului MedLife?
Am ajuns la un nivel la care putem spune ca avem un Sistem Medical complet, pe care il consolidam si il dezvoltam permanent, dar inca mai exista loc de crestere.

Cati ani se va mentine dinamismul pietei serviciilor medicale?
Piata serviciilor medicale private mai are inca suficient loc de crestere, atata timp cat valoarea acesteia este estimata la 500 milioane euro, doar 10% din banii cheltuiti pe sanatate.

Ce face omul de afaceri Mihail Marcu in timpul liber?
Petrec mult timp cu familia, pentru ca am doi copii pe care ii ador si pe care imi doresc sa-i vad crescand si sa le fiu alaturi in etapele importante ale dezvoltarii lor, mai merg in Delta si sunt pasionat de tot ce inseamna navigatie.

Claudiu Paun

Catalog

AFCAR 2018 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2017

ey agenda fiscala 2017 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2017 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.