Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 65 vizitatori și nici un membru online

Elemente care fac diferenta in strategia de marketing

Este tot mai greu sa te faci auzit in mediul foarte zgomotos de business din Romania. Fiecare companie isi ”striga” ofertele si excelenta folosind din ce in ce mai multe canale. Tocmai de aceea sprijinirea strategiei de marketing prin cunoasterea metodelor de livrare relevanta si eficienta a mesajului este necesara. Ca sa ne diferetiem afacerea este util sa cunostem principalele 5 tendinte in ce priveste construirea strategiei de marketing.

1. Multichannel marketing

Cel mai bun mod de publicitate sau de marketing disponibil pe piata acum nu garanteaza ca va fi intotdeauna cea mai convenabila optiune pentru toate companiile si pentru toti consumatorii. Ceea ce da nastere necesitatii de a putea transmite acelasi mesaj, declinat in mod corespunzator, pe mai multe canale. Internetul le permite consumatorilor sa aiba acces la produsele, serviciile si marca unei companii oriunde si ori de cate ori au nevoie, cu o experienta similara. Acest lucru joaca un rol important in conversia interesului audientei unei companii in actiuni repetate de cumparare.

2. Inapoi la planul de afaceri

Strategia este ca fatada casei: arata bine si atrage atentia celorlalti, dar este inutila fara o fundatie adecvata. Indiferent cat de bine arata, nimeni nu va putea sa o foloseasca. La fel si atunci cand vine vorba de strategia de marketing. Este important pentru o companie sa aiba timp pentru a veni cu un plan de afaceri solid, astfel incat, atunci cand strategia de marketing este pusa in aplicare, consumatorii sa poata beneficia pe deplin de produsele si serviciile companiei. Indiferent cat de inovator se prefigureaza viitorul, cei 4P din mixul de marketing – produs, pret, piata, promovare – vor prevala in orice strategie de marketing.

3. Reguli noi de SEO

Din strategia de marketing rezulta vizibilitate si Google este pricipalul ”furnizor” in aceasta privinta. Publicitatea platita este o modalitate sigura prin care produsul, serviciul sau marca unei companii ajunge in fata ochilor si la urechile persoanelor cele mai interesate. In acest an Google a facut modificari majore la algoritmul pentru Google Adwords. Astfel Google a integrat o serie de procese pentru a se asigura ca utilizatorii profita din plin de eforturile lor de marketing. Mentinerea la zi a tacticilor de SEO este necesara pentru obtinerea de rezultate.

4. Accentul pe vizualuri

Aceasta tendinta continua sa faca valuri in 2019. O analiza a tendintelor social media continua sa dezvaluie faptul ca suntem o societate vizuala. Platformele Facebook si Instagram dau prioritate continutul vizual atunci cand vine vorba de audienta tinta (reach) si de implicare (engagement). Aceste platforme sunt focalizate pe imagini, clipuri video si povesti personale. Chiar si odata cu schimbarea profilului demografic al utilizatorilor spre cei mai in varsta, aceste platforme continua sa aiba o cota importanta in ceea ce priveste eficienta marketingului.

5. Automatizarea marketingului

Marketingul automatizat pare sa fie calea de urmat atunci cand vine vorba de serviciul de relatii clienti. Companiile continua sa se extinda, iar necesitatea de a oferi informatii si asistenta 24x7 continua sa creasca. Consumatorii vor sa aiba acces la informatii si la suport in momente si in locuri care nu sunt intotdeauna in timpul programului de la 9 am la 6 pm. Avand in vedere posibilitatea de a programa si de a-si automatiza serviciile de asistenta clienti, orice companie are sansa nu doar de a-si conversii mai bune, dar si sa isi loializeze clientii existenti.

Recomandari practice pentru companii:

1. Cand alegeti instrumentele de marketing evaluati relevanta lor pentru nevoile specifice ale companiei, dincolo de unele caracteristici la moda.
2. Cautati shortcut-uri de crestere, dar nu compromiteti experienta utilizatorului.
3. Este simplu sa programati email-uri personalizate dar investiti in copywriting.
4. Nu folositi chatbotii ca pe un ajutor de urgenta ca sa mascati deficientele de fluenta din navigarea in website.
5. Folositi listele de contacte partajate pe subiectele de interes si in mod secvential, nu pe toate odata, atunci cand trimiteti email-uri.
6. Comunicarea pe tot mai multe canale devine scumpa. Investiti in brandul de companie ca strategie de termen lung: publicitate, thought leadership, PR, evenimente, construirea de comunitati.

Autor: Angela Calina (foto), Director Executiv, Mind Shop

Catalog

AFCAR 2019 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EY logo 2019

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2019 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.