Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 43 vizitatori și nici un membru online

Studiu EY: Esecul incurajeaza inovarea, considera Generatia Z

ey andreea mihnea articol 2016• Peste doua treimi dintre respondentii din generatia Z spun ca li se pare mai importanta cultivarea unei curiozitati vii si a unei minti deschise la nou decat formarea unui anume set de abilitati.

Cand vine vorba de esec, Generatiei Z nu ii este teama sa il accepte. De fapt, peste 80% dintre reprezentantii Generatiei Z considera ca acceptarea esecului in cadrul unui proiect ii ajuta sa fie mai inovatori, iar 17% cred ca esecul ii face sa accepte mai usor riscuri noi, conform unui recent studiu EY derulat in randul a 1400 de persoane din Generatia Z, realizat la cea de a 22-a editie a evenimentului anual  EY „International Intern Leadership Conference” (IILC).

Conceput sa evalueze perspectiva Generatiei Z in ceea ce priveste viitorul pietei muncii in momentul in care se pregateste sa i se alature, studiul EY a constatat ca aceasta generatie este pasionata de inovatie si accepta faptul ca esecul face parte din acest proces.

Mentalitatea Generatiei Z
In special pentru Generatia Z, a avea mentalitatea potrivita este esential pentru succesul la locul de munca. De fapt, peste doua treimi (70%) dintre reprezentantii acestei generatii cred ca este mai important sa fii perceput ca o persoana deschisa si curioasa decat sa detii o anumita aptitudine sau cunostinte de specialitate. In plus, membrilor Generatiei Z nu le este teama sa se confrunte cu o noua provocare, aproape un sfert dintre acestia (24%) fiind incantati si onorati de o astfel de oportunitate.

Generatiei Z nu ii este frica sa faca greseli, mai ales cand poate invata din acestea. Aproape toti reprezentantii Generatiei Z (97%) sunt deschisi la evaluari, in mod constant, sau dupa finalizarea unui proiect sau a unei sarcini importante, iar 63% dintre respondenti prefera sa primeasca feedback constructiv, punctual, in tot timpul anului.

In ceea ce priveste preferintele legate de locul de munca, barbatii si femeile din Generatia Z au unele prioritati diferite. In timp ce potentialul de evolutie si dezvoltare este important pentru 39% atunci cand cauta sa se angajeze, un salariu competitiv este prioritatea cheie pentru barbati (16,5%), in timp ce femeile acorda mai multa importanta flexibilitatii programului -  un procent de (22%).

“Generatia Z intra intr-o lume in transformare totala de paradigma. Parintii si bunicii tinerilor din generatia Z au trait etapele de educatie – munca – repaus intr-un mod liniar, in timp ce ei vor avea o traiectorie cu totul diferita. Tinerii care intra acum in lumea muncii vor aborda sectionat si interactiv aceste 3 etape de viata ca efect al erei digitale asupra felului cum lucram. Peisajul economic extrem de dinamic, cerintele de competente noi la fiecare 5 ani, faptul ca varsta de pensionare creste in permanenta, in timp ce sistemul de pensii devine limitativ, toti acesti factori fac ca generatia Z sa devina una dintre cele mai <<elastice>>.

Este extrem de bine-venit faptul ca generatia Z arata flexibilitate si disponibilitate pentru inovatie si deschidere pentru esecul aferent, pentru cicluri de invatare si reinvatare si, mai ales, pentru diversitate la locul de munca. Dincolo de toate aceste aspecte pozitive, cel care ma bucura cel mai mult este faptul ca par sa fie mai dispusi sa primeasca feed-back pentru a se dezvolta, in raport cu generatia Y de exemplu, care manifesta mai degraba tendinta de a renunta decat de a se confrunta cu o oglinda care nu corespunde propriei imagini. Se remarca, de asemenea, aceeasi goana dupa experiente noi si diverse sau elemente exterioare care sa mentina un nivel de adrenalina ridicat, ceea ce impune organizatiilor tema de a veni, in continuare, cu un spatiu de manifestare agil, care sa le permita sa experimenteze, dar care, in acelasi timp, printr-un mix generational echilibrat, sa isi atinga si scopurile legate de stabilitate si continuitate“, spune Andreea Mihnea (foto), HR Director, EY Romania si Republica Moldova si EY South East Europe Talent Leader.

Puterea parteneriatului
In pofida faptului ca locurile de munca se digitalizeaza din ce in ce mai mult, peste 90% dintre membrii Generatiei Z prefera ca in echipele lor sa existe o componenta umana, fie ca lucreaza exclusiv cu colegii din zona de inovatie, fie cu colegi si cu noi tehnologii. Este de remarcat faptul ca un procent de peste doua ori mai mare din randul barbatilor (11%) prefera sa lucreze cu tehnologii noi care sa le permita sa isi indeplineasca atributiile mai rapid si sa preia activitati cu grad mai ridicat de dificultate, fata de 5% dintre femei care sunt de acord cu aceasta idee.

Cand se confrunta cu o problema la care nu au o solutie, 73% dintre femei au declarat ca primul lucru pe care l-ar face ar fi sa apeleze la ajutorul colegilor, comparativ cu 63% dintre barbati care ar proceda la fel. De asemenea, mai multe femei decat barbati prefera sa lucreze cu colegi care le pot provoca si motiva si de la care pot invata.

Cum vad viitoarele talente viitorul muncii
Atunci cand lucreaza in cadrul unei echipe, aproape doua treimi dintre respondenti (63%) considera ca cel mai important lucru este sa colaboreze cu persoane cu diverse niveluri de educatie si abilitati; alti 20% considerand ca persoanele provenind din diverse culturi (etnii/tari de origine) este cel mai important factor al unei echipe.

Catalog

AFCAR 2018 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2017

ey agenda fiscala 2017 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2017 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.